dimecres, 31 de gener del 2007

Com equivocarse al fer l'horari en 4 passos

Prerequissits: el que volem apuntar, ha de ser per la tarda, jo m'em referiré com a fet. Si el format està en 24 hores, passar al segon pas.

Primer pas:
Agafem l'hora en format 12 hores, i li sumem 12, el fet es a la tarda exemple: 3+12=15

Segon pas:
Agafem l'hora resultant (en format 24 hores), i li restem 10 (el perque vaig restar 10 es un misteri, m'imagino que a causa de volguer simplificar les dades...), exemple: 15-10=5

Tercer pas:
Tenim les 5 de la tarda, i la transformem altre cop a 24 hores, exemple: 5+12=17

Quart i ultim pas:
Fiquem el fet en la nova hora que acavem d'inventar.


Aconsellablement, fer-ho en un moment que s'estiguin fent altres coses és més creible.


Dixant-nos de romanços, aixins es com jo, vaig ficar una assignatura en el meu horari 2 hores després del la seva hora.

Sort, eviteu que us passi...