dissabte, 30 de juny del 2007

Midi i linux!!!

Hola,

No m'ho crec ni jo, després d'haver-ho provat tot, avui vaig i de miracle aconsegueixo fer funcionar el midi en linux!!!!! algo que feia molt molt molt molt molt... (tendeix a infinit) temps que m'hi portava discutint-me en realitat des de que vaig deixar de tenir un mac a casa, i això per mi ha sigut una eternitat... :'(

Doncs avui ho he aconseguit, estic orgullós de mi mateix, i de la meva debian altre cop, ara ja tindré feina aquest estiu a compondre.

Per la gent interessada, que vulguin aconseguir la mateixa proesa que jo, us faré, en quant pugui, un petit manual de com obtenir que els programes d'edició de midi els reprodueixin i ho penjaré en aquest blog.

Senyores i senyors, m'en vaig a veure si soc capaç de recordar el que sabia fer, que aquest any necessito fer una peça preciosa per fer una cosa que em vaig prometre a mi mateix, i no ho vaig fer quant tocava, aquest cop potser si que ho podré o ho sabre fer.


Sort, felicitat, diners i bon estiu a qui em llegeixi!