dilluns, 25 de juny del 2007

Second life +linux + altres

Bones, després de molt temps de no entrar per aquí, crec que ha arrivat el moment de tornar-hi.


avui tractare una noticia molt interessant, i es el second life per linux i el second life per Windows:

Comencem per el principi, un dia algú del qui no dire el nom em va comentar del second life, i vaig volguer provar-lo, el cas es que vaig veure la versio per linux, malgrat ser alfa, vaig anar a provar-lo, el cas es que sense problemes va funcionar a la primera, vaig haver de vaixar la cualitat de forma acullunant per poder funcionar, però que s'en podia esperar d'un portatil de 4 anys sense suport oficial de la tarjeta gràfica per linux? el cas es que vaig provar, no vaig dedicar gaire temps, el cap de poc vaig actualitzar la debian, i patapof... a part de cascar beryl, compiz, blender, entre ells va cascar el Second life, problema? s'havien actualitzat les Xorg o el OpenGL, despres de molt discutir, (2 dies) vaig aconseguir fer funcionar de nou el beryl, el compiz a mitjes, i prou, ja era molt, tornava a tenir expose.... vaig continuar discutint però no m'en vaig sortir a fer funcionar més coses...

Al cap d'un temps, en windows provant el Safari 3, que per cert, va molt bé ara que ja comença a ser estable, vaig provar de descarregar e instalar second life, en windows tinc els drivers i tot bén instaladet, lo curios es que tot i ser una versio estable, aquesta no va durar ni 3 segons, a quedar-se completament fregida, ho vaig tornar a intentar, i va tornar a petar.

En resum, que malgrat la versio de linux ser alfa, va resultar ser més estable si no hagues sigut per les X del linux que la versio estable de windows. vosaltres mateixos treieu-ne el que en cregueu convenient!


Sort!