dimecres, 14 de febrer del 2007

Aptana

Senyores i senyors, (no em digueu perquè primer sempre dic senyores, el cas és que soc aixins)


Després d'haver provat el geany per editar PHP, vaig descobrir una altre eina, molt bona, sols que seria més complementaria que substituta, es tracta d'un plugin per l'eclipse, el plugin, que també es pot descarregar en un paquet on porta el eclipse incorporat, està disenyat de cara a la programació html, en altres paraules et tracta de forma exquisita les etiquetes html, css, javascript... sols te la gran pega, que el php, no el tracta gens bé. Això implica que un cop més necessites de 2 aplicacions engegades per trevallar sobre el mateix. I us preguntareu i que fa 1 aplicació mes o menos? doncs, la resposta es que quant en un ordinador tens 1 aplicacio, aquesta no consumeix gaires recursos, i el fet de tenirne 2 en comptes d'una no es nota, el cas es que per la meva situació, necessito tenir varies aplicacions engegades, entre elles Firefox\Opera, Thunderbird, sshclient, també s'em afegeixen altres aplicacions i acava resultant que quant acavo el dia laboral, al curro tinc de mitjana 8 o 9 aplicacions engegades... cosa que fa que l'ordinador comenci a anar lent...


Simplement volia comentar-vos que de moment la solucio definitiva per aumentar el rendiment en el trevall en planes web es basa en aptana i geany. tot aplicacions que funcionen en windows i en linux. S'ha acavat el macromedia dreamweaver per a mi.


Sort!