dilluns, 6 d’agost del 2007

160 gigues de disc

M'he comprat un disc dur, si ho heu encertat, de 160 GB, i ara tinc un gran problema, en un disc de 40, havia pogut encavir 2 sistemes operatius natius, i 4 maquines virtuals, ara amb 160 GB dels quals sols son bootables 120, No se com organitzar-me, tan organitzat que tenia el meu antic disc dur....

De moment he optat per particions de 15 GB per sistema operatiu, i una de gran, per fi podre provar el vista, però com sempre la debian no m'ha decepcionat, i em funciona, diria que inalambrica i tot, a la perfeccio, ara només falta que em funciones la impresora a la primera, i em poques instalar el etoile desktop, si ho vull tot, però és lo que té....


Que no saveu que és el Etoile Desktop? teniu 2 opcions, una és seguir llegint, i l'altre és preguntar al google. opteu per la segona, segur que és més rapid i comode. Però per els que obtin per la primera, etoile és un escritori com el gnome, sols que està basat en GNU\Step, adoptant la forma tan peculiar, comode i agradable del os X, amb barra dock incorporada, (el gnuStep ja portava algo que funcionava igual) amb lo que amb les aplicacions pertinents, passes de tenir un putu escriptori cutre com el del meu gnome, a un escriptori al nivell del mac os X, weno, només s'hi hauria d'acoplar el beryl per obtenir expose, encara que crec que tot arrivarà i que l'expose del beryl és una merda en comparació al del mac os X, diguin el que diguin els linuxeros.


quant pugui comparar vista i osX en la mateixa maquina, us fare una comparacio objectiva.

Sort!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

no has pensat en fer servir el vmware per tenir-los tots juntets? ;-)

Dracks ha dit...

Si, tinc el vmware, el problema és que no em sobra maquina precissament, i prefereixo que em corrin natius tots els que puc... De moment per falta de gravadora de DVDs no he pogut provar el vista, i el osX s'em va instalar molt malament, aquesta tarda vull instalar reactos 4 SVN, m'ha semblat que tirava prou bé :)


Sort!