dissabte, 18 d’agost del 2007

3 lloc en google, 5 enllaç...

Hola a tots els meus lectors,

Sembla ser que el meu blog té lectors, avui de carambola he buscat una cosa en el google, i m'ha sortit el meu blog, i m'he quedat sorprés, però la gran sorpresa ha estat al buscar dracks al google, i pof! soc el 3 lloc web que surt, tot gràcies a la tafanera, llastima que no tinc cap comentari, aquí us deixo la imatge, on és demostra, que sense ser dels primers dies que es va penjar l'enllaç a la tafanera, he pujat i molt, avans ni sortia, n'estic content.



Moltés gràcies a tots els que han entrat en aquest blog!


Molta sort!

P.D.: veient que l'esforç de la mini guia ha sigut recompensada, si veig que puc ajudar en algo més, us ho penjare.

Editat: soc el segon lloc, tercer enllaç en aquest moment. :) je je je