divendres, 31 d’agost del 2007

Dracks

Hola de nou,

No us acostumeu gaire a això de 2 entrades en un mateix dia, però crec que m'hauria tocat fer això avans, el cas és que avui us vull explicar, un poc a que ve el nom, crec que tothom deu imaginar que dracks ve de drac, escrit amb ck, i amb ploral,quant vaig decidir usar drac com a pseudonim estava pensant en els dracs mitologics, els ferotges, que ho cremen tot i son violents, els dracs com el de la llegenda de sant Jordi (http://ca.wikipedia.org/wiki/Drac), per els que em coneixeu, crec que ara estareu alucinant una mica, perquè no soc ferotge, ni instintiu, ni agresiu; él cas és que m'agraden aquestes vestioles altament perilloses i malgrat la fama que poden tenir, per exemple en la pelicula el imperio del fuego, jo les veig com unes vesties humils, i poderoses, poden volar amb vols magestuosus, son grans, i fan respecte, però crec que en el fons son bons, molt bons animals, crec que la imatge més correcta dels dracs és la que és veu en dragonheart (corazon de dragon) en el que son animals savis, que viuen molts anys, i poderosos, però que no usen la força(si només és el record que en tinc de la pelicula), que exactement és el que em proposo ser en aquesta vida.

Weno, ara que ja saveu el perque de la decisio, us deixo.

Sort!

1 comentari:

Anònim ha dit...

Hi, as you can see this is my first post here.
I will be happy to get any help at the start.
Thanks and good luck everyone! ;)