dissabte, 3 de novembre del 2007

doble esmorzar

Bon dia estimats lectors,

No no, no us he oblidat, el que passa és que ultimament no hi han moltes coses de les que tingui ganes de explicar, em va tot prou bé, i estic feliç, tan feliç que avui no he fet només crosants, si no que a més, he intentat fer coca (no cocaina, mal pensats!!!!! coca dolça), La veritat és que tan uns com altres tenen una pinta genial, això que es trenques la paella de fer creps, ha sigut molt important per mi per poder investigar en altres temes. Demà, actualitzare l'entrada per dir que tal m'han quedat les coses de gust, a més, segurament, demà penjare la meva actual recepta dels crosants al forum de la boca aigua. Perquè vosaltres els pugueu degustar.


Actualitzat:
Primer de tot, no vaig dir a l'hora que ho actualitzaria, he estat fent coses al mati, la coca estava molt bona, però millorable, com sempre, i els crosants la setmana passada em van quedar més bons :( serà qüestio de seguir provant.

Salud, Felicitat i sort en els vostres projectes.