diumenge, 28 d’octubre del 2007

WinXPSP2, the best windows.

Hola de nou estimats lectors,

Avui felicitare a windows, per una prova de estabilitat que m'ha fet bastant important. Estava jo fent varies coses quant he volgut provar que tal anava el joc Sauerbraten, que per els qui no ho saven usa el motor cube 2 i preten ser una especie de quake lliure, en aquell moment he engegat el joc, i després de carregar-me tot, s'ha tencat la finestra del motor, amb el gestor de finestres del windows aparentment paralitzat, i es veia la consola(linea de comandes, terminal, etc..) on hi ficava els diferents estats per els que havia passat el joc i m'ha picat la curiositat el del rendering, m'estava dient que tenia una Radeon 7000, i jo flipant, el cas és que al cap d'uns segons, el windows ha reaccionat, i m'ha passat el mode gràfic a 640x480 amb 4 bits de colors, mostrant-me un fantastic missatge d'error indicant que els drivers gràfics acabaven de petar de manera extraordinaria (no et fot, si és pensava que tenia una Radeon 7000, quant jo tinc una 340m IGP) i que guardes tots els documents per reiniciar i reparar el error. He reiniciat amb comoditat, malgrat tot, (l'ordinador anava fatal, la CPU havia de tractar tot l'entorn gràfic, i no li agraden aquestes coses) poden guardar si tenia algo obert. Un cop reiniciat, he procedit a canviar la resolucio, i la profunditat de color, que el mateix windows m'ha restablert sense molta complicació (malgrat que s'havia arrencat en la resolució que s'havia apagat), m'ha informat que havia patit un error greu, si volia informar a Microsoft, he dit que si (generalment no dic que si, però avui estava benevolent; No s'havia cascat tot l'ordinador); i m'han dirigit a una pagina web, en la que em recomenaven que per evitar els problemes anteriorment esmentats, reinstales els drivers amb els que tenien a internet, aixins ho he fet, i el meu ordinador sembla que torna a funciona en windows sense problemes.

M'agrada veure que microsoft comença a fer coses bé, malgrat que per el que he provat del vista, doncs no estigui gaire bé.

Felicitat, salud i sort a tots els lectors,
Dracks.