diumenge, 14 d’octubre del 2007

crosants, intent nº3..............OK!

Bon dia estimats lectors,

després de la conmoció del ipod touch, m'ha costat recoperar-me... però torno a ser aquí, per explicar una cosa més, sense interes de la meva vida.

Ahir a la nit, vaig fer crosants, si si, ho heu sentit bé, i no soc panader ni pastisser, simplement per hobbi, evidentment avui és el que he esmorzat. He d'admetre que estaven molt bons, i que si no fos per la farina que tenien per damunt, han quedat quedat bastant macos, malgrat que amb unes formes no molt semblants als crosants... però és el que té que fos el primer cop que aconseguis fer-ne. L'olor que feien, era exquisita, i eren tan bonics als meus ulls que avui em sabia greu mengar-los i tot, encara havia d'asimilar haver aconseguit que em surtissim bé.

Lo millor de tot, és que en el primer intent, (fa molt temps) vaig intentar seguir una recepta, i no van quedar bons, ni ens van sentar bé. El segon intent, o sigui ahir a la tarda, vaig seguir una recepta, i tampoc van quedar, però ja hi havia algo. I després de veure com havien passat les coses, vaig decidir no seguir cap recepta, i usar el meu petit instint de cuiner i de pastisser, per ficar les mides, que considerava més apropiades, i adaptar-les segons veigues, resultat, un exit rotun, malgrat que en el gust i en l'aspecte s'han de millorar, en informàtica diriem que aquestos ja eren una relase candidate.

Referent a la millora en gust, és que encara van quedar un poc massa espessos, malgrat ser bons, i encara tenien el gustet de pa de casa, del fort gust de la farina. Referent al aspecte, aquí teniu una foto, i valoreu vosaltres mateixos:


Sento la mala qualitat de la foto, no tenia res més amb que fer una foto, per tant vaig haver d'usar un movil (per variar...)

En quant aconsegueixi millorar la recepta, la penjare al forum de la boca aigua.

E...E....Esto es t..t..todo amigos!

Sort i bon profit!