dilluns, 15 d’octubre del 2007

Instalant Vista...

Bona nit, estimats lectors,

Mentres començo a escriure l'entrada, estic instalant vista en el mateix ordinador, Microsoft ha implementat un programa d'instalacio del vista per XP, aixins mentres trevalles, éll va instalant. Algo molt interessant, perque un sistema operatiu i un programa no es distancien en tantes coses, només en que el sistema operatiu ha d'arrencar l'ordinador, algo molt important, no ho puc negar.

Després que el programa d'instalacio del vista, forces el reinici a tot l'ordinador (un detall per microsoft, que no em deixa ni despedir-me de la gent amb la que hi estic parlant), arriva l'hora de la veritat, la primera arrencada del sistema, (encara que en aquest moment no està instalat, només té el sistema base) i aquí comença lo autenticament divertit, després de mitja hora d'esperar, i sembla que arrenca, el senyor no ha passat de la pantalla aquella on surt la franja aquella que és mouen els rectangles, i jo.... mmmm.... diria que... no arrenca. En definitiva, he provat d'arrencar-lo en mode a prova de fallos, i al moment que carrega el arxiu disc.sys fa.... puf! i és queda allà, deu estar alucinant del fet que tingui 2 linux al meu ordinador, potser... no ho se... la veritat és que... no arrenca.

Per tant, la meva segona experiencia amb aquest programa, ha sigut molt interessant. Fins que no em canvii d'ordinador, no podré fer una revisio del sistema operatiu. Per lo que de moment no té molts punts a favor.


Sort estimats lectors. (jo encara em falten varies proves amb el vista, la beta 2 s'em arrenca, però també em tarda lo seu...)