dilluns, 15 d’octubre del 2007

wXP & iPod Service

Bon dia estimats lectors, (si avui és de mati i dic bon dia, que raro, no?)

Avui us parlare d'una cosa que m'ha passat aquestos ultims dies amb el meu ipod, i el win XP SP2; Resulta que feia dies que tenia problemes, amb el ipod Service, ja que al conectar el ipod al ordinador amb windows, s'em ficava a consumir el maxim de recursos el serveis.exe, i el ipod Service acavava de completar el consum de CPU, i jo no ho entenia, fins que vaig pensar, el windows és tan inutil que m'està montant el ipod a la C, i normalment a la C hi hauria d'haver un windows, que passa si creo una particio que m'ocupi aquesta unitat?, em montarà el ipod a la F, i potser fucniona i tot... Dit i fet, vaig anar al IFS, el programa de montar particions ext2 en windows, i li vaig dir, la particio Documents a la C, un cop reiniciat l'ordinador, (perque el explorer continuava montant el ipod a la C, quant aquesta estava ocupada... (si molt curios, era divertit i tot! ja que em montava el ipod, però els arxius continuaven essent els de la partició documents)) vaig comprovar, que conectant l'ipod al ordinador, sense tardar excessiu temps, el itunes ja m'el detectava, i no s'em quedava el ipod service fregint el meu ordinador.

En definitiva, el problema de mala programació de no buscar el ipod com a unitat C, no se on requeia, si a la programació del ipod service, o a la programacio del servei.exe; però que tots aquestos problemes no haurien passat si windows hagues montat desde el primer dia la partició windows a la C, n'estic seguirissim.

Sort, estimats lectors.
Dracks