dimarts, 2 d’octubre del 2007

2 sense 3

Bon dia estimats lectors,

Avui vull comentar-vos, 2 coses que em van passar ahir bones, la pega és que com diu el titol, no hi va haver-hi tercera.

La primera, i més normal, (però no per això insignificant) tinc el itunes funcionant en linux, via wine, vaig compilar la ultima versio del wine, i vaig instalar-hi l'itunes, el resultat, una aplicacio que li costa de moures, però reprodueix la musica sense problemes, malgrat que a vegades s'entretalla en la meva maquina.

La segona, i més gràtificant, Ja torno a tenir cascos de B&O (Bang & Olufsen) s'em havien espatllat amb menos d'un any, i els vaig portar a la botiga, ahir hi vaig anar, i em van dir que m'els canviaven, em van donar una altre caixa amb tot el paquet que incorporava els cascos. Aquí podeu veure una foto de tot el que ve en el paquet dels cascos, se que no és de molt bona qualitat, però es la que tenia de quant m'els vaig comprar:
Per tant, ara tinc 2 fundes, i dos allargos minijack! la pega és que no tinc 2 cascos :S encara que estessin trencats, i només en sones un, mai se sap quant podrien fer servei, si només es podria intentar desmontar-los per canviar el cable per un que funciones bé... però weno :-P val més això que res, perque no m'han demanat explicacions de cap tipus :-P

Com ja deia, ahir no és va complir la frase feta aquella que diu "no hay 2 sin 3" doncs, no, ahir hi van haver-hi 2, però no hi van haver-hi 3 :'(; malgrat tot, prefereixo més que fossin 2 que no pas 1 :-P s'ha de mirar el canto positiu de les coses.


Sort a tots els lectors!