diumenge, 30 de setembre del 2007

Informàtica...

Hola estimats lectors,

Avui parlare de la meva relació amb la informàtica, perque segurament alun dia puc dir algo com odio la informàtica, i la veritat, és que si, l'odio, és fastigosa, però a la vegada m'encanta, l'estimo, i no puc viure sense ella.

Perque dic això:
L'odio perque les coses estan mal fetes, avui funcionen, i demà deixen de funcionar, l'odio perquè les coses no s'arreglen com s'hauria d'arreglar, i perquè només dona problemes, tan als usuaris com als informàtics. Et dona masses mals de cap.

L'estimo, perquè és una feina que m'omple, m'encanta quant soluciono problemes, i quant m'autodemostro que soc capaç de solventar un problema aparentment complicat. Es gràtificant i et sents satisfet quant acaves.

Per això crec que l'adjectiu més apropiat per aquesta gent que és com jo, no son la de friki, NO! no tots els informàtics som frikis, estem sonats, si! per força, tantes hores davant d'un ordinador, no poden ser bones per la salud mental.

Ara ja saveu més sobre mi. Un d'aquestos dies hauria de parlar de la musica.

Sort a tothom!