diumenge, 23 de setembre del 2007

BRUTAL!

Bon dia de bon mati a primeres hores del vespre estimats lectors.

M'acava de succeir una cosa, espectacular, digne d'explicar, la veritat és que amb això m'ha quedat clar que el correu de la URV és una merda. Procedeixo a explicar-ho:

M'acava d'arrivar un correu al correu electronic de la URV d'origen benkenolylottry@yahoo.com que estava en angles, a primer moment dius "va correu basura", però penses, si a mi no m'arriva mai correu basura en aquest compte, l'adreça electrònica no està penjada a internet, i mires el destinatari, que resulta ser unic, sense copies ni copies ocultes i és ignaciom@shellcode.com, però aquest no soc jo. Ara les meves dos preguntes son qui? i com? ha enviat aquest missatge, perque m'arrivi a mi?

Dit això, si algú té idea de com s'ha donat aquesta situació que m'ho digui, que mai se sap quant em pot ser d'interes enviar un missatge a algú saltant-me tots els filtres i sistemes de seguretat!!!!! :)


Sort!