dijous, 27 de setembre del 2007

Ja ha arrivat s'estiu!

Bon dia a tothom,

No, no visc a l'altre emisferi, visc a Catalunya, i si, on soc està començant a fer fred. La resposta a la pregunta que m'imagino que us esteu fent està en aquesta entrada.

L'estiu no m'agrada, primer perque la calor i trevallar amb ordinadors és un poc incompatible, segon perquè jo i el sol tenim una petita discusio amb els mals de cap, i tercer perquè no conec de cap amic que vagi a la platja, això que a la gent li agrada fer a l'estiu. Uns perque trevallen, i els altres... perque no els conec :-P

M'encanta el fred, la neu, l'hivern, la pluja, la neu, (No No, la tormenta si estic a casa amb internet no m'agrada, si estic sense internet m'agrada, és wapo!). A més crec que soc persona de paisos freds, m'agrada anar tapat, amb força roba. I per recotxineo si en un moment m'enamoro, és sempre de cara al fred, de cara al estiu crec que m'es impossible (qui ho hauria de dir...)

A més, l'hivern a part de fred, té altres alicients, vas a l'universitat, troves els amics amb qui no hi parles desde l'ultim examen (o casi), hi han classes, (classes? si si, ho heu sentit bé, m'encanta aprendre, el meu cervell no voldria res més) també hi han pràctiques, algunes que son una verdadera ****** però al final n'acaves orgullos i tot dels resultat.

L'unica cosa que anyoro els hiverns és la possibilitat d'anar a un concert dels Antonia Font.

Se que avui no he dit res important, però us he mostrat algo més de mi.

Sort!