dissabte, 15 de setembre del 2007

El fin de la Eternidad

Bon dia estimats lectors,

Quina paradoxa de titol té aquesta entrada, no? doncs que sapigueu que el titol aquest, és el titol d'un llibre, el llibre que mes m'ha fet disfrutar de la meva vida, és un llibre d'Isaac Asimov. Mon germà m'el va regalar per el meu aniversari, i malgrat tenir ~270 planes em va durar just una setmana, a éll el va ratllar el principi del llibre, però m'el va regalar per el final, la veritat, és que vaig disfrutar tan del principi com del final.

A tothom qui és vulgui llegir el llibre, no li aconsellaria llegir-se aquesta entrada, es possible que volguen o sense volguer desveli algun detall important del llibre.

El llibre va d'un futur, en el que existeix una empresa\mafia que és diu Eternitat, és diu eternitat perque poden viatjar per el temps, i modificar la realitat, obtenint realitats paraleles. Aquesta empresa, està composada de molt membres, uns es dediquen a observar, altres és dediquen a buscar com canviar la realitat, i altres a efectuar els canvis, aquestos son els executors, molt mal vistos en l'Eternitat, perque no tenen pietat de matar en cas que sigui necessari. El protagonista és un executor, un executor genial, el qual sempre efectua canvis perfectes.

Vull comentar que la idea de realitats alternatives que surt al llibre, m'ha agradat molt, i que opino, que el protagonista fa, al final del llibre, el que tothom de l'eternitat desitjava en el fons, si voleu saver que fa, llegiu el llibre, que ja he anat massa de la llengua, i si no saveu d'on trec aquesta afirmació, penseu en el que havia fet el jefe del protagonista.

Sort a tothom.

Si us agrada la ciencia ficció "El fin de la Eternidad" és un llibre que val molt la pena, i aconsello llegir-lo.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Bé, amb retard però compleixo la meva paraula. Realment jo ja sé el final d'aquesta història, per tant no la debatré, però si que m'agradaria fer-ho en l'aspecte del tema eternitat-mortalitat, i les connotacions que comporta en alguna futura trobada d'acord?

Vagi bé

Jo