dilluns, 10 de setembre del 2007

Programació i projectes...

Bon dia estimats lectors,

Avui parlaré d'informàtica, si altre cop... Weno, avui parlare de la part de l'informàtica que m'és hobbie, parlare de la programació, de la programació de videojocs; la putada, és que dins de les etiquetes [Informàtica] [/Informatica] hi tindré un alt contingut de tecnicismes, avui simplement seràn noms de llenguatges de programació. Un dia us hauré de fer un resum de paraules tecniques que pugui usar i les seves explicacions de que son.

Weno, després de que el projecte hawkstarts hagi mort. Tranquils, ningú exceptuant l'altre persona involucrada en hawkstarts sap del que parlo, un dia en parlare. També hi havia el MGF, un altre projecte que s'havia de fer en 2 persones, la qual una ha desaparegut del mapa, i jo després de donar-li moltes voltes, i haver començat a intentar narrar els fets, però amb un exit rotunt a conseqüencia de la meva mala expresió, intentare amb ajuda d'altres persones, tornar a començar a narrar-ho a veure si soc capaç de deixar escrit un poc la historia del MGF (MGF son les sigles dels 3 personatges principals, avui no és el dia de parlar-ne). A més, encara tinc un projecte, aquest sol, que va ser el meu primer programa, i com que em vaig passar de llest, en comptes de fer un hola mon vaig anar a fer un Joc d'estratègia, el codi s'hauria de reprogramar, els gràfics fer de nou i el llenguatge de programació, en aquest moment, no m'agrada.

[Informàtica]
Allaborens em trovo amb coses com la situació d'avui. TINC GANES MORTALS DE PROGRAMAR!!!!! Programar amb orientació a objectes un Joc d'estrategia militar, la putada, tinc un motor mig començat amb Python per el hawkstarts, però em falten coneixements sobre com controlar el mouse en un motor 3D, un motor 2D és molt fàcil, i més amb les SDL, la pega és que jo i els 2D no ens entenem gaire bé, necessitaria algú que sapigues dibuixar per poder deixar algo mitjanament decent, en 3D se usar blender, no molt bé, però per algo és comença, però no tinc casi cap coneixement sobre programació en 3D. A part, m'agradaria programar-lo en java per la seva maquina virtual, però el OpenGL de Java és, francament, vomitiu! he trevallat en JOGL, no se els altres com estan, però el JOGL és bastant vomitiu per el meu gust; i el Python està bé, però amb el poc temps que tinc si em falta maquina, o he de canviar de versió o qualsevol tonteria, s'en anirà el projecte a fer punyetes.

Per recotxineo, no vull fer un motor 3D simple, normal i corrent, sinò que m'agradaria poder fer un RTS en Cellshading, no saveu que és? doncs és un motor 3D que et genera els gràfics com si fossin gràfics de manges, varis exemples de jocs fets aixins son XIII i Mercurier Meltdown.
[/Informàtica]

Per els que heu pogut seguir el texte anterior, doncs si, soc una mica rebuscat, m'agrada aprendre coses noves, i fer coses noves. Malgrat tot, començo a saver-me massa de memoria les irregularitats de les parets de la meva havitació!!!!!


Vale, us deixò aquí amb aquesta ratllada, i intentare fer algo de profit!