dilluns, 24 de setembre del 2007

Cap de setmana Gastronomic.

Bon dia,

No, no he marxat de casa, en realitat, no he sortit en cap moment en tot el cap de setmana, no visc a barna, soc de tarragona, però al tenir santa tecla en diumenge, s'ha agafat el dia següent com a festa a tarragona. Per tant, avui encara és festiu.

M'explicare, no és que m'hagi passat excessives hores a la cuina cuinant, simplement m'he passat més a la cuina, que en qualsevol altre hobby, Aquí teniu el total d'hores resumit:
Hores a la cuina: 4~5 (sense contar netejar)
Hores jugant al ordinador: 2 (aquest cap de setmana necessitava jugar)
Hores tocant el piano: 0,1 (Però que patos que estava aquest cap de setmana!)
Hores estudiant\fent pràctiques: 0 (Si, tic molt ratllat)

Weno, us passare a explicar el resum del cap de setmana, no és que hagi fet receptes molt complicades, NO!, simplement he disfrutat i m'he relaxat, que és del que es tracta en part viure.

Primer dia, dissabte al migdia, vaig aprofitar que tenia tomaquet fregit, i aixins vaig fer pasta, de segon em vaig fer peix emperador a la planxa, estava exquisit el peix, i weno, la pasta estava bé :) (mig paquet de formatge) de postres no vaig fer res, i de sopar pa amb tomaquet normal.

Segon dia, Diumenge, al mati, creps amb xocolata i mermelada, mmmm.... que delicioses estaven, a més en vaig fer més que menos, per tenir-ne per un altre dia (o sigui avui :) ), de dinar, de segon altre cop emperador, és que no us podeu figurar lo bó que estava el dia anterior, i arros blanc, aprofitant el tomaquet fregit que emquedava, ja havia esgotat el formatge.

Tercer dia, Dilluns, al mati, les creps del dia anterior, s'havien assecat una mica, però continuaven igual de bones amb xocolata i sucre vainillat (el sucre estava dins la xocolata) i al migdia, aprofitant que el emperador ja l'havia ficat al congelador per evitar que es fes malve, i tenint tomaquet de pot, carn picada, farina i ous, he procedit a fer-me pasta fresca, amb mandonguilles i tomaquet fregit, llastima que no hi havia el formatge ratllat que m'agrada, malgrat tot ha sigut un dinar excelent.

Total aquí teniu com m'he distret aquest cap de setmana, total m'haure engreixat 2 kilos, però que *******! la vida és per disfrutar! a més no he tardat tan a netejar la cuina, malgrat tot, i feia molt temps que no em feia pasta fresca per dinar, i em venia de gust.

Un comentari, la recepta de les creps no és la que hi ha a la boca aigua, sinò que és la que he fet jo sempre, mon germà fica molts ous per 100Gm de farina, jo en fico 1 per 75gm de farina, i la llet a ull, tot manual, que té més merit aixins.

Sort a tots els lectors!
Dracks.