divendres, 21 de setembre del 2007

Partitures gratis...

Bon dia estimats lectors,

Ahir a la nit, mentres feien shark per la sexta, s'em va acudir de buscar una obra que m'agrada bastant, que és diu canon en re de pachelbell, per tenir-la. Buscant, vaig trovar un enllaç en la wiki que em donava informació d'aquesta, i al final, hi havia un enllaç a una pagina web, relativament nova, era la pagina del projecte: International Music Score Library Project. Aquesta pagina funciona sobre un motor wikimedia, en el que tothom pot pujar i modificar noticies, articles, però aquí no hi han articles, casi, aquí hi han partitures, partitures musicals, en aquest moment en tenen unes 8200, però no te ni 2 anys el projecte. El cas és que hi havia la partitura que volia, i també n'he trovat d'altres que m'interessaven, com el famos clar de lluna de beethoven, el para elisa, per tornar-lo a tenir en format digital per que estigui bén conservat, malgrat que les que he trovat no m'acaven de convencer, les cançons i dances de frederic monpou i una altre que també volia tenir.

El cas és que per tots els musics que voleu aconseguir obres per tocar, aquí teniu l'enllaç:
http://imslp.org/wiki/Main_Page

Molta sort a tothom.

Vagi bé!

1 comentari:

joshua ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.