diumenge, 30 de setembre del 2007

El Plaer dels 160 GB

Bon dia estimats lectors,

Avui tornare a parlar d'informatica, weno, parlare com a usuari, és un gustas això de tenir 160 GB de disc dur, malgrat que les meves intencions d'instalar Haiku, solaris, vista, osX, linux, XP, darwin, gnu-darwin, BSD, etc... ha fracassat. amb lo que em quedo amb linux i XP, en poc temps instalare un Vista en el meu ordinador per poder fer una bona revisio d'aquest. La rao per la que han fracassat els meus plans, us les anire explicant una a una, amb calma i tranquilitat.

Puc garantir que això de poder descarregar sense pietat (res de pirateria, no mal pensem! jo no estic gens a favor de la pirateria, però gens!) i instalar, jocs, i aplicacions, sense por a quedar-te sense espai... és un plaer!

Weno, simplement crec que ha sigut la millor compra que he fet. Mai m'hauria imaginat la tranquilitat que dona això de tenir 80 GB de particio de dades. Crec que no tinc adjectius per calificar la tranquilitat que dona.

Heu de pensar que jo tenia un disc dur de 40 GB, amb un linux, un windows, una swap de 2 GB i una particio de dades de 17 GB.

Sort a tothom!