dimecres, 19 de setembre del 2007

La importancia del futur dels amics

Bon dia estimats lectors (si, son les 12 de la nit, per tant, en breus serà un nou dia)

Avui parlare de mi, una situacio que m'acava de passar tot just una hora.

El meu millor amic és compositor, en realitat va començar no fa molt, però ja ha anat a concursos, i avui m'ha passat un enllaç, aquest enllaç era d'un quartet (grup instrumental format per 4 instruments, no us ofengeu, però m'ha semblat apropiat especificar-ho) de saxo, era el repertori de peces que tocaven el quartet de saxo, el cas, és que l'ultima peça, era d'ell, del meu millor amic. A primer moment, simplement t'en alegres per éll, i li dius, però és una sensació molt superficial, però a mida que ha anat passant el temps, s'ha despertat una sensacio interna, una gran alegria o una tranquilitat, una emocio similar al amor, diguem que la podriem situar al mateix apartat de la ment, però molt diferent, molt agradable, un calor reconfortant; no acavo de trovar les paraules per definir-ho. La veritat és que, el que he sentit d'ell, sonava molt bé; però no hauria pensat mai que aquesta noticia em donaria tan plaer, és dificil d'expresar. Jo no soc bó amb les paraules, ja intentare aconseguir alguna peça seva, perquè pogueu escoltar alguna obra seva, de moment us haureu de conformar un enllaç a la pagina web del quartet de saxo. Però crec que va sent hora de que li ofereixi el meu servei d'informatica, i li començi a disenyar un poc de plana web propia.

l'enllaç que m'ha passat éll és aquest:
http://limnosquartet.googlepages.com/repertori

evidentment l'enllaç a la pagina principal del quartet:
http://limnosquartet.googlepages.com/

Sort a tots els lectors d'aquest bloc,

Dracks

2 comentaris:

Limnos ha dit...

saps jo també estic molt contenta pel teu amic, ja que realment la obra està molt bé i ens agrada molt. També estic molt contenta que entreu a la nostra pàg. web, espero que us hagi agradat. Igualment ens agrada tocar la música de compositors joves i propers a nosaltres, i més si és alumne nostre.
fins aviat

Dracks ha dit...

Doncs, jo estic content que hi hagi algú que entri al bloc, :)

la veritat, és que ahir a la nit no vaig passar gaire temps a la pagina web vostra, només mirar-me la pagina principal, i la del repertori.

Us penjare un consell per la pagina web, a la vostre entrada. (Soc informàtic, i només és un consell, feu-ni cas o no és la vostre plana web.)

Sort!