dimarts, 4 de setembre del 2007

URV & Calendaris escolars

Bon dia de bon mati en alguna part del mon estimats lectors,

Per canviar de tema, i dixar de parlar d'informàtica, vaig a parlar de la carrera, weno, vale, és més informàtica, però no te gaire a veure com veureu.

Primer de tot, URV significa Universitat Rovira i Virgili, estic començant a pensar un altre significat a URV que sigui més d'acord amb la merda gestió que tenen, per si no us en heu adonat, és on estudio jo.

Resulta que la URV quant et fas la matricula et regala la famosa carpeta de la urv granata, i juntament una agenda, No No, res d'agenda electronica, si no tenen diners ni per enviar-nos la guia Docent en format CD (com si la matricula fos barata! i les instalacions estessin tan ben fetes!) és una agenda de paper, bastant barata, en la qual podem trovar al principi els calendaris escolars, algo molt pràctic quant necessites saver quant comencen les classes, o quins dies tens festa, o quins dies son els millors, per simplement, no anar a classe (No No, jo soc un alumne exemplar, vaig a totes les classes que puc, això... entra en excepcions les classes que el profe no em diu res que no pugui mirar al seu llibre, o les classes que no puc anar-hi, també depen de l'hora de classe i un llarg etc.). El cas és que l'any passat, et donava el calendari per classes AVCNOSEQue que era avaluacio continuada, i necessitaves ser adiví per saver-ho, i el calendari per classes no AVCNOSEque, i clar, si no estaves al tanto, et confonies i agafaves el calendari normal,és que començava una setmana més tard! Aquest cas no és problema, ja que amb un e-mail a algun profe, el podies resoldre amb facilitat, o fins i tot furgant dins la web de l'ETSE, però i aquest any? Doncs, aquest any, s'ha d'admetre, s'ho han currat i han deixat clar el calendari per Avaluació continua i per avaluació no continua, però t'en adones, que malgrat que ells ho separin, tens el mateix calendari, i et quedes :O vale, molt bonic com estalvien quartos de tinta; però la gràcia no ve aquí, teoricament les classes començaven Avui per tota la URV, però resulta que la ETSE no deu ser de la URV, per això la seva plana web és www(dot)etse(dot)urv(dot)cat (No penso fotre un enllaç al meu bloc perque s'en pugui beneficiar al google la URV, per tant, acostumeuvos als meus punts amb (dot)), perquè resulta que la ETSE comença les classes el dia 12, no el dia 4, amb lo que obtenim una fantastica mostra d'organització de la URV.

Segurament en futurs entrades, comentare altres coses divertides, com el fet de que un dels pocs departaments de la URV que genera ingressos per si mateix, no pugui disposar d'un informàtic a contracte, i hagin de tirar d'un Becari, malgrat tot, el meu any i mig allà ha sigut fantastic! i n'estic agraït a tothom qui m'hi he trovat. O també el fet que quant cauen 4 gotes, o 1 llamp per Tarragona, la URV o alguna facultat és queda sense red, internet, telefon, corrent, o qualsevol altre servei que pugui servir-se amb cable.


Sort!