divendres, 7 de setembre del 2007

Maneres de viure la vida.

Bones estimats lectors,

Weno, avui tic ratllat, i això provoca moltes coses (vale, si porto tota la ultima setmana que estic ratllat, excessivament ratllat).

Weno, avui parlare de les 3 maneres de veure la vida, 3? si, si si, no m'he equivocat, volia dir tres! i no, no estic parlant de veure la vida com a creient, ateu, anti-creient. O aquestes coses, NO! Estic parlant de optimista, pesimista, i (fred? objectiu? neutre?) no se... avui vull exposar les 3 visions, amb les seves ventatges i desventatges.

Optimista:
Li agrada veure sempre la millor opcio de les coses, fa un examen, i sempre li va bé, està content, i ets feliç

  • Avantatges: Veus la vida molt bonica, li acostumen a sortir les coses més bé, per l'ilusió amb les que les fa.
  • Desventatges: Quant t'estrelles t'estrelles, esperaves que algo sortis bé i no hi surt, pataxof! si et passan varies coses seguides aixins, acavaràs malament.
Pesimista:
Sempre espera que tot surti malament, i en efecte tot surt malament, no busca el costat bó de les coses que li passen.

  • Avantatges: Quant algo et surt bé, i t'en adones, et pots emportar una gran alegria.
  • Desventatges: sempre estas deprimit, i no tens ganes de viure.
Neutre:
No saps mai que passarà, intentes no fer-te ilusions però no vols caure en una depresió, busques sempre totes les alternatives possibles a cada situació, i amb una mica d'optimisme t'és fàcil veure el canto positiu.
  • Avantatges: no entraràs en una gran depresió per esperar el pitjor, ni t'emportaràs una gran desilusió quant algo surti malament.
  • Desventatges: Ho passaras molt malament, en epoques de dubte, no sabràs que fer ni que dir, serà més xungo que si fossis pesimista.
Personalment, jo procuro ser el Neutre, el equilibri entre un i l'altre.

Sento aquesta anada de bola, necessitava dir-ho a algú i que millor que al meu blog?

Sort a tots els meus lectors, Passats (si ni ha algun que va entrar i ja no entrarà més), Presents, els que llegeixin això, i futurs!


P.D.: Totes les meves opinions poden ser discutides, debatides i fins i tot rectificades, només heu de publicar un comentari. 

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola,
el fet que siguis tan jove i et plantegis les formes anímiques de veure la vida m'ha fet gràcia i m'ha recordat una mica a la meva manera de fer i pensar.
A la vida hi ha moments de tot..pots pendre una actitud equilibrada o continua en la teva manera de pensar, vull dir, que hi ha uns pilars que et fan definir com a neutre, però sincerament crec que l'actitud és un entrenament i tu dic jo que vaig patir una depressió durant 2 anys i encara estic en tractament psicològic. M'he adonat que és important aprendre autoconeixent i acceptar-te com ets i intentar ser conseqüent amb el que fas i dius. Fer el que has de fer sense esperar res a canvi i deixar-se sorpendre per les alegríes i per les tristos també.
Un peto i cuida't

Dracks ha dit...

Moltes gràcies per la resposta,

La veritat és que quant vaig fer això estava en un mal moment... Generalment m'agrada veure el futur amb un punt d'objectivitat elevat, però el passat prefereixo ser positiu, i treure el canto bó del que m'ha passat, encara que aquest sigui, estar sofrint mesos per X o per Y, m'ho procuro agafar com a: "he guanyat més paciència", o simplement "tinc una experiència més".


M'agradaria que t'expliquessis més amb el que has dit, no se si és que estic agilipollat, o que... però tinc la sensacio que dius algo molt profunt i no ho veig.

Els comentaris els tinc moderats, o sigui que si vols contactar directament amb mi, nomès has d'escriure un comentari informant-me que és privat, i on el responc ;)


Felicitat, salud i sort!