dimarts, 4 de setembre del 2007

win XP & DX

Bon dia de nou,

Avui tic aqui, per informar, i comentar una cosa que m'havia passat amb el XP, i que avui m'ha tornat a passar, en un altre ordinador.

Situació:

Win XP SP1 legal, actualitzat a SP2, en un portatil, amb els drivers instalats, i aparentment funcionant tot la mar de bé, excepte l'arrencada de windows, la qual tardava molt desde que es bootava el sistema operatiu a que sortis l'splash del winXP (o sigui la pantalla on diu que s'està arrencant el XP), malgrat això, els jocs quant hi jugava m'anaven sense problemes, (jocs als que havia jugat, warcraft 3, Starcraft i la demo del yume), tinc instalat l'avast.

Problema:

engegues win XP, tot arrenca normalment, vas engegues el Warcraft 3, comences a jugar, exclames OSTRES! que lent que va, no pot ser, no ho entenc, engegues el joost, i també igual, reinicies la maquina i "ostres!" ja funciona bé. Personalment no li havia donat mai excessiva importancia, ja que el meu temps per jugar, és limitad per lo que jugo poc, però era molt molest. Fins que ahir, em va tornar a succeir, en un altre ordinador, un Win XP SP2, amb avast i una nvidia. Vaig instalar un simulador d'aereomodelisme, el aerofly pro deluxe, i vaig mirar (malgrat no tenir mandos) que tal tirava el simulador, el cas és que anava molt justet. jo vaig pensar, va... per el que ha de fer ja n'hi haurà prou, o això esperava. Avui ja tenia el cable i un radio, l'he conectat, l'he engegat, i quant vaig a jugar per configurar el joc per obtenir un bon rendiment, ostres! si aquesta maquina m'està treient 100 FPS, i no vaixa, si ahir m'en treia sols 25; L'he ficat a la maxima resolució (1024x768), les textures al màxim, i no m'ha vaixat en cap moment dels 80 FPS.


No se quina era la causa, si era el XP, un fallo en el DX9, fins i tot en alguna altre aplicació o simplement que jo trenco estadistiques, i quant m'acosto a un Windows, aquest li dona per treure tots els seus conjunts de problemes i errors inclosos (No em refereixo a preprogramats, com el error en una instalació de windows de el usuari no pot ser ni Dracks ni administrador, quina llastima de no haver tingut una camara fotogràfica, hauria sigut divertit! :'( ) en el codi (Jo! que em contractin com a cap de qualitat, i en questio d'un més faig la feina de 5 persones en un any! si és el cas). El cas és que aquest error el trovo raro, molt raro, però tenint en compte que el que he sentit del acces, és que és una base de dades volatil, avui ho tens, demà no... Crec que el problema no soc jo.

Sort a tots els lectors del meu bloc!


P.D.: el primer ordinador el tinc reinstalat i aparentment sembla no donar el problema.